Forum ogamek uni 1 Strona Gwna ogamek uni 1
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Piłam wszystkie herbatki, schudłam ok 3,5 kg ale po skońc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ogamek uni 1 Strona Gwna -> Sojusz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 4:20, 09 Kwi 2014    Temat postu: Piłam wszystkie herbatki, schudłam ok 3,5 kg ale po skońc

ale tylko ją bo inne rzeczywiście się ciągle spieszą do innych klientek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co ciekawe, największe sukcesy międzynarodowe odniosły jednak niższe Miss Polonie - A.Kręglicka (172cm), J.Gapińska (169cm), M.Nowosadko (175cm), E.Wachowicz (173cm) i K.Borowicz (173cm) >
paul van dyk....
kamień w wodę!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do Portal feelbeauty.eu...
[link widoczny dla zalogowanych]

U nas pogoda paskudna, zimno i padało. [link widoczny dla zalogowanych] a jakie sa obajwy miesniakow,,,
Eric Corty i Jenay Guardiani, naukowcy z Penn State Erie, przeprowadzili wywiady z 50 członkami Towarzystwa Terapii Seksualnej, w którego skład wchodzą psychologowie, fizjoterapeuci, pracownicy socjalni i terapeuci rodzinni. zaczełam robic tipsy metoda akrylową, i cos mi to nie wychodzi..;/ Powiedział że spodenki wystarczą. Mysle, ze nie mam sie czego obawiac, bo moja siostra robiła sobie tam kolczyk w jezyku i było dobrze On się zrobił strasznie ciepłe kluchy. [link widoczny dla zalogowanych]
Sam proces oczyszczania watroby jest wysilkiem dla organizmu i jest tez oslabiajacy ,dlatego koniecznie trzeba odczekac troche. Jeśli kogokolwiek piecze przy drutach i sie coś sączy to zwyczajne zapalenie i nie da sie tego przeskoczyć, jesli mało piecze i dopiero zaczyna to wymieszać spirytus z rivanolem w proporcji pół na pół i przykładać nasączone tym waciki, jesli nie pomoże to do lekarza prowadzącego i antybiotyk Ja jutro kontrola ciekawe co mi powiedzą pewnie jescze z miesiąc z hakiem 5 dzień za mna. Ranking lekarzy. w świetle widać brąz i nie wiem czy jest to mozliwe.. Nie wiem ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój ojciec był operowany w środę.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mdlejecie?
[link widoczny dla zalogowanych]

okres dostalam, a ten sluz brazowy byl tylko w sobote i niedziele potem ok i dzis okres ale zapytam ginekologa jak bede miaala wizyte od czego moglo byc
[link widoczny dla zalogowanych]
Akukaraczej-dokładnie to miałam na myśli...zabrakło mi słowa .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Kinga
[link widoczny dla zalogowanych]

hej ja robiłam na biki jestem po 2 i efekty sa takie, że zastanawiam się czy pozostac przy 2 bo efekty sa suuper włoski nie rosna tylko jakas pojedyncze słyszałam tylko ze nie wszystkie lasery sa dobre [link widoczny dla zalogowanych] OliOliwia tak jak napisała benusik- ja dałam radę tylko dzięki..
swoja droge tez lubie muminki najbardziej Lilla My z jej wspaniałą patelnią! Cześć !!! zaczyna sie pod gorke a jak tam u Was dziewczyny ? Mateusz Kusznierewicz kiedyś ładnie mi sie kreciły a teraz... [link widoczny dla zalogowanych]
W przyapdku osob ze schorzeniami to masz racej ,oni powinni byc pod kontrlola lekarza ,chodzi o jakies powazniejsze choroby.Moga byc rownie dobrze pod opieka lekarza rodzinnego Teraz szukam tanszego salonu ,bo ceny w porownaniu z tamtymi latami sa o conajmniej 100zl wyzsze. co do robienia lewatywy w celu stracenia kilka kilogramow Zobaczymy jak to bedzie, jestem dobrej mysli. nic...ide powoli do domu, milego wieczoru i do uslyszenia jutro! LICZBA ZABIEGÓW TO 10. bk110 - bardzo Ci dziękuję za wsparcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam niebieskie oczy i nakladam czarná sukienke, doradzcie cos,,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz juz oczywiscie mniej cwicze tylko dla podtrzymania wagi no i chyba z przyzwyczajenia

Może jednak powinnam się zapisać też do Goethego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dwa miesiące laby...
[link widoczny dla zalogowanych]

UP [link widoczny dla zalogowanych] czesc...
Syn Soni Bohosiewicz- Teodor Chyba o jedno zero za dużo. Ja kupuję niemiecki słodzić na bazie cyklaminianu sodu, nie ma wcale węgli. Oczywiście na moje pytanie odnośnie współżycia i zajścia w ciążę powiedziała, że takowych nie widzi. no i teraz mam bardzo zniszczone wlosy ... [link widoczny dla zalogowanych]
pozdro;];] 16.30 a ja zmuszam się aby zjeśc coś.Oczywisciestosuje diete ,bo tak normalnie to chyba bym nic nie przełkneła-czuję sie nażarta wręcz.Codziennie bede tu zagladać i dzielić sie swoimi spostrzeżeniami.Acha ,może to zbyt wczesnie żeby cos odczówać,ale nic nie odczówam -chodzi mi o jakieś uboczne efekty,a wręcz przeciwnie czuje się świetnie,i mam dużo energii-z czym miałam ostatnio problemy hihihi.Pozdrawiam ale czy ktoś moze powiedzieć co robić żeby te bydlaki nie pojawiały się w domu? ja właśnie dostałam odpowiedź ze stowarzyszenia i poinformowano mnie, że praktyki kosztują 1 tys. pieprzycie jak potłuczone! Ja równiez chcodzę do dr L od poczatku ciąży, termin mam na połowę października. Zapalenie ucha środkowego,
Poza tym przecież one też żartują A Ulluś poprostu w genialny i dowcipny sposób tłumaczy Nam to wszystko od tej drugiej magicznej dla nas strony Pozdrawiam hejjj
Jestem co prawda glodna jak cholera,ale przetrwalam.
Codziennie wieczorem balsam a nie jak mi się chce i ćwiczę regularnie ok 3x w tygodniu a nie jak mi się chce
ciąży ale cóż kochanka była w 4 m - cu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem dobrej myśli za dwa trzy dni powinnam mieć okres zobaczymy czy wystąpi oby nie.
U nas banan działa ponownie jak u Siwej, przyspiesza kupę a nie zatwardza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno nie jem wiecej niz 20g wegli dziennie.

Albo pozostaje Wam przeszukiwanie tego cyfrowego buszu, w którym znaleźć kogoś - takiego naprawdę - graniczy z cudem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po niedzieli zresztą ma być we Wrocławiu kolega stamtad. Ach!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
szkoda ze jest nas wiele...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zresztą ogólnie salon godny polecenia. [link widoczny dla zalogowanych] Z forum dowiedziałam się o skuteczności zabiegów przeciwzmarszczkowych na medycznym urządzeniu VENUS FREEZE, znajoma w Warszawie w La Perli wykonywała taki zabieg liftingujący na twarz - efekt był widoczny po pierwszym zabiegu, choć skończyła ostatecznie na 8- wyglądała fantastycznie, oko bardzo się otworzyło.
Przyznaję, że takie ćwiczenia wyczerpują, ale efekty są... Pomyślcie o tych biednych dzieciach! Ja jak do tej pory zawsze wyjeżdżałam, samej na urlop od czasu do czasu fajnie jest się wyrwać. dziekuje i pozdrawiam. choc fakt ze ja tez uwazam ze wiekszosc wlochow to dzieci. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy to możliwe, że tym razem mi się uda? Cześć wam ja też się zastanawiam aby rodzić na Zamenhofa jest to moje pierwsze dziecko i chcem ten poród przeżyć przyzwoicie, a o państwowyh klinikach troche słyszałam a zwłaszcza o Warszawskiej! haem, z Anglikami : Mam tylko jakies niejasne przeczucie, ze jak juz to zobacze, bede wiedziala ze mam to kupic I tego wlasnie moj P. jakie to są warzywa zielone? Wyjezdzajac myslalam ze uda mi sie przyjaciolke zostawic w ojczyznie. piszcie co u Was, zagładam a tu nic
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz próbuję je rozjaśnić szamponami przeciwłupieżowymi, rumiankiem i cytryną Można powiedzieć, że to coś daje bo przechodzą w bardzo ciemny brąz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mała jest szansa że łyżka pesto oblepi 50 g makaronu spagetti.
Milej soboty!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ogamek uni 1 Strona Gwna -> Sojusz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin